Jaaragenda

Het ACTIVITEITEN PROGRAMMA voor 2020:

Voorlopig activiteitenprogramma eerste halfjaar 2020  “Eensgezindheid”

Donderdag 16-01-2020 aanvang 19.30 een Nieuwjaarsbijeenkomst met koffie/thee en een hapje en een drankje en een lezing door Rob Janssen, fruitteler uit Deest over alle aspecten van bestuiving door onze bijen. (Verschillende leden van onze vereniging plaatsen in het voorjaar volken bij hem.) Eigen bijdrage voor leden en partners is €12.— p.p.

Maandag 09-03-2020  Algemene Ledenvergadering aanvang 19.30

Donderdag 16-04-2020 Lezing door Jan Smit over de Solitaire Bij en de Aziatische Hoornaar. Aanvang 19.30

3 bijeenkomsten in april, mei en juni bij “De Vliegplank” waar leden en aspirant leden/cursisten van de beginnerscursus elkaar kunnen ontmoeten en ervaringen uit kunnen wisselen.

Deze bijeenkomsten vinden plaats op:

Zaterdag 18-04-2020    aanvang 16.00

Zaterdag 16-05-2020         “

Zaterdag 13-06-2020         “

Voor informatie over onze activiteiten kunt u contact opnemen met ons secretariaat, secretaris@imkersverenigingeerbeek.nl.

Naast bovengenoemde verenigingsactiviteiten nemen wij deel aan diverse plaatselijke activiteiten, zoals b.v. bij de Eerbeekse kinderboerderij (KIBOE)  in mei, het "Schaapscheerdersfeest" in Loenen en de Landelijke Open Imkerijdag(en) in juli.